Nytt år - nya möjligheter

Alltid lika skönt med ett nytt år, man kan börja om på nytt och få massor av nya möjligheter och chanser. På bloggen kommer det inom ett par dagar komma ut en årskrönika med bilder och korta texter om olika roliga saker som har hänt mig under 2010. Andra förändringar kommer också att ske, till exempel är jag på gång med en ny bloggdesign som mer ska lämna plats för bilder (kommer upp på bloggen så snart designen är klar). I övrigt kommer jag också att försöka att vara mer aktiv här, skriva fler inlägg och kanske ladda upp fler bilder.

Kort sagt - jag hoppas och tror att 2011 kommer att bli ett fantastiskt år - kanske också foto och bloggmässigt. Vi får helt enkelt vänta och se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0