Presentation av mig

Tänkte att det kanske är bäst att presentera mig som ligger bakom bloggen... Nåväl, jag heter Matilda och fyllde 18 år för några månader sedan. Bor på västkusten, i den härliga sommarstaden Halmstad där jag trivs väldigt bra. (Om ni inte vet var Halmstad ligger så kanske Per Gessle/Gyllene Tider, Tylösand och Fredrik Ljungberg känns igen?)

Några av mina intressen är (såklart!) att fotografera, rida och att hålla på med (islands)hästar. Jag och en kompis är medryttare på två härliga isisar vid namn Silfurlind (Sillen) och Disa som vi gör det mesta med, allt från att rida ut till att träna dressyr och hoppa. Dessutom så tränar jag agility med min hund Bessy (en tax i sina bästa år) på "hobbynivå" och håller även på och tricktränar henne, vilket går över förväntan.

Så det var lite kort info om mig, vill ni veta något mer är det bara att skriva en kommentar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0